Stilte voor de storm - Reisverslag uit Boimorto, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu Stilte voor de storm - Reisverslag uit Boimorto, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu

Stilte voor de storm

Blijf op de hoogte en volg Marion

25 Juni 2023 | Spanje, Boimorto

Weer een heel mooie ochtend om te lopen. De ochtendmist maakt het wat mysterieus, en het is lekker koel. Het wordt ook geen 30 graden meer.

Gisteren heb ik Cindy uit Breda ontmoet en kon ik gezellig Nederlands praten. Tegen het eind van mijn route vind ik haar op een bankje in een bushalte waar vast geen bus gaat komen. We lopen samen verder. Ze heeft een onderkomen gereserveerd dat 5 km verder is dan dat van mij. Het is pas 12.00 uur als ik op bestemming ben. Veel te vroeg, dus annuleer ik en loop verder met haar op. De eigenaresse van Casa de Gándara is heel aardig. Ze geeft ons een kamer voor twee, want in de andere ruimte heeft ze al een gezette man, waarvan ze denkt dat hij zal snurken. En in de tuin is een jacuzzi voor de voeten. Ze gooit er badzout in en de voetjes worden heerlijk zacht. Nog twee etappes tot Santiago. Dat wordt druk, want morgen komen alle routes samen. En op de Frances schijnen heel veel mensen te lopen. Zal wennen zijn.

Vanuit Santiago ga ik met de bus naar Muxia. Mag ik een nachtje bij Thea en Caroline logeren. Die zijn daar op vakantie.