Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu

Santiago

Blijf op de hoogte en volg Marion

27 Juni 2023 | Spanje, Santiago de Compostella

Na een gekke nacht met veel muggen en weinig slaap dan toch de laatste etappe. Het lijkt minder druk dan gisteren. Dat komt vast, omdat ik vroeg genoeg vertrokken ben om de scholieren voor te zijn.

En dan sta je ineens voor die kathedraal met nog heel veel andere mensen en zie je ook weer oude bekenden van onderweg. Blijft toch bijzonder.

Het papier met de verklaring van de kathedraal is weer binnen.

Verder een rommelige dag. Goed gegeten met de twee Nederlandse dames, die ik eenpaar dagen geleden leerde kennen. Angela van het begin van mijn reis zou me opwachten, maar ze reageert maar niet. Achter blijkt ze gewoon siësta te houden. Daardoor zien we elkaar heel kort, want ik wil de bus van 17.30 uur naar Muxia halen. Dat is niet gelukt. Het busstation is al twee jaar ergens anders dan de kaart van Apple mij aangaf. Dat waren dus extra kilometers. Gelukkig heb ik wel een reservering voor een kamer in het Seminarie Menor en hoef ik daar niet naar op zoek.

Geeft wel de mogelijkheid om nog met Angela af te spreken en wat te drinken. Ook Yvonne is met haar Loopend Vuurtje groep in Santiago aangekomen en kan ik even opzoeken. Was leuk.

En nu afgepeigerd op bed. Morgen naar Muxia met de bus.


  • 27 Juni 2023 - 22:26

    Tineke:

    Hartstikke goed dat je Santiago weer gehaald hebt. Echt een hele prestatieTop hoor. En ook erg fijn om je dagelijkse wandelingen mee te beleven vanuit Nederland.


  • 28 Juni 2023 - 13:15

    Ans:

    Een heel diepe buiging, Marion; respect, respect, respect, wat een enorme prestatie!! Gefeliciteerd ermee.!


  • 28 Juni 2023 - 14:04

    Carla Jonkheer:

    Super goed van je Marion. Top prestatie. En nu lekker naar Muxia, laat je verwennen door je vriendinnen.


  • 05 Juli 2023 - 08:26

    Marion Vd Helm:

    Gefeliciteerd Marion, wat een mooie tocht.

    Leuk om alles te lezen, hopelijk tot gauw,

    Groetjes Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Norte

Van Irun naar …,

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2023

Terug in Santiago

28 Juni 2023

Muxia

27 Juni 2023

Santiago

26 Juni 2023

Scholieren

25 Juni 2023

Stilte voor de storm
Marion

Actief sinds 05 Dec. 2009
Verslag gelezen: 39
Totaal aantal bezoekers 37661

Voorgaande reizen:

23 Mei 2023 - 17 Juli 2023

Norte

10 Februari 2019 - 11 Maart 2019

In de ban van de natuur

20 Mei 2017 - 06 Juni 2017

Camino Português

19 Juni 2016 - 24 Juli 2016

Camino Frankrijk

01 Mei 2015 - 01 Juli 2015

Camino

13 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Hemelse bergen

08 December 2009 - 08 Januari 2010

Patagonië

Landen bezocht: