Rustdag - Reisverslag uit Avilés, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Avilés, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu

Rustdag

Blijf op de hoogte en volg Marion

14 Juni 2023 | Spanje, Avilés

Nadat mijn reisgenote is verder gereisd, blijf ik achter in Aviles om een dagje uit te rusten. Aviles is een aangename oude stad met een leuk centraal plein met terrassen. En ik doe cultureel. Een bezoek aan de Centro Niemeyer klinkt als een koffiefabrikant, maar is een Braziliaanse architect. In zijn centrum bezoek ik een expositie van tekeningen door Dali en een expositie van foto’s van de Spaanse fotograaf Vielba. Mooie zwart-wit foto’s uit de jaren ‘60.

En nu met een boek in het park. Na de regen van gisteren is het gewoon mooi weer met een stralend zonnetje.

• 15 Juni 2023 - 19:29

Birgita Luijendijk:

Lieve Marion,

Wat geniet ik van je reisverhalen! Iedere dag voelt het alsof je een stukje hebt mogen meelopen. Wat fijn om te lezen dat je vandaag een rustdag hebt. En met je neus in een boek zit. Heerlijk in de zon. Hier in Amerongen schijnt de zon ook al een paar dagen. Heerlijk! De wereld ziet er daardoor zo anders uit. Mensen zijn zoveel gezelliger. Buren ontmoeten elkaar in de voortuin en dan deel je lief en leed. Wat is dat toch belangrijk in het leven. Dat je de dingen met elkaar deelt. En dat doen wij via de reisverslagen - op afstand - ook met jou. Trots op jou dat je dit doet. Wens je morgen weer een goede wandeling en weet…… je reist niet alleen [e-1f618]

Lieve groet, Birgita