Geen WiFi - Reisverslag uit La Faba, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu Geen WiFi - Reisverslag uit La Faba, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu

Geen WiFi

Blijf op de hoogte en volg Marion

30 Mei 2015 | Spanje, La Faba

In dit kleine gehucht met een kerk, een winkel en een bar is geen WiFi. Hoe bestaat het vandaag de dag. De herberg is naast de kerk en wordt gerund door een Duitse hospitalera. Het lijkt wel of er een onbeperkt aantal bedden is, want er gaat steeds weer een andere kamer open.

De tocht hierheen was aan het begin en het einde erg mooi. Vandaag was de keuze uit een zware variant, Camino Duro, of een route langs de weg. Ik kies voor de zware, maar die gaat meteen straf omhoog. Niet erg om 7:30 uur, want het is nog niet warm en ik loop in de schaduw. Verder zie ik uren helemaal niemand. De route loopt door een bos met tamme kastanjes. Daarna eenheden stuk langs de weg.

Op het heetst van de dag lekker steil omhoog naar La Falba en de herberg bij de kerk. Mooie rustige plek.

• 31 Mei 2015 - 08:25

Jacqueline Blischke:

Hi Marion,

Wat maak jij een mooie interessante reis. Fijn dat je zoveel met ons wilt delen. Zo kan ik ook een beetje meegenieten. EN die mooie heuvels/bergen, dan stellen die paar bultjes die wij met SIB lopen niets voor!!
    Blijf genieten, xx Jacqueline

• 31 Mei 2015 - 10:50

Bert Beusen :

Wat een tegenvaller tegenwoordig als er geen wi-fi is, gisteren wilde ik je al wat terug schrijven, maar om een of andere reden kwam ik zelfs hier thuis niet door op internet, dus niet alleen bij jou gaat het soms moeilijk!
    Leuke foto's heb je er trouwens weer bij gedaan, ik zag je trouwens wel met het dons-jasje aan op de foto met het beeld, viel het weer een beetje tegen of had je het gewoon koud?
    Andere vraag, is de tocht zoals jij het je voorgesteld had, of is het van tevoren niet voor te stellen, maar daar praten wij wel over als je terug bent.
    Nu eerst "het doel" bereiken en genieten van alles wat je tegen komt, groeten en een fijne wandeling!

• 31 Mei 2015 - 17:12

Anja Luijten:

Hai Marion,

Je bent al lekker op weg zeg. Je gaat de uitdaging wel aan met de moeilijke variant. Vandaag regent het hier aan een stuk door. Maar we gaan het mooie weer nu echt tegemoet vanaf woensdag. Vrijdag was het afscheid van A@O collega's in Blijdorp met lopend buffet en onder andere een kijkje in de slaapvertrekken van de dieren. De slapende Bokito in stabiele zijligging heeft wel indruk gemaakt. Enthousiaste vrijwilligers vertelden ons van alles over de dieren. De sfeer was zo als altijd gezellig en het was goed zo. Nog zes weken en het eerste jaar aan de Pabo zit erop. Komend weekend gaan we kamperen met De Spartaan, zin in. Marion, stap lekker door en geniet van de mensen die je tegenkomt en de omgeving. Hasta la Vista! Anja