Terug in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu Terug in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu

Terug in Santiago

Blijf op de hoogte en volg Marion

11 Juni 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Een busrit van 1:30 uur bracht ons weer terug in Santiago. Uiteraard weer een zonsopgang, maar ook het blue moment gisteravond boven de haven van Finisterra.

In Santiago opnieuw een warm weerzien met Margot en Layla. Zij gaan nog naar Finisterra, ook lopen en niet zoals zo veel mensen een dag heen en weer met de bus.

Morgen nog een dag Santiago. Ik hoop dat het droog blijft. Anders zou dat de eerste dag worden met serieuze regen. Ik heb het zo getroffen met alles: het weer, de mensen, de natuur, de ervaring en bijna geen lichamelijk leed. En vooral de reacties van iedereen hebben ervoor gezorgd dat ik elke dag mijn verhaal met jullie wilde delen. Dat zal ik missen.

  • 11 Juni 2015 - 17:10

    Henk G:

    Marion, als je het delen mist, je weet mijn emailadres!

    Henk

  • 11 Juni 2015 - 20:00

    Marianne:

    Hallo Marion

    Leuk om je straks weer te zien en de verhalen te horen wat je allemaal hebt meegemaakt onderweg, en natuurlijk ook je mooie foto"s te zien .Ik wens je een goede terugreis en tot gauw .

    Groetjes Marianne

  • 11 Juni 2015 - 21:54

    Carla:

    Hai Marion, je weemoed is invoelbaar! Zal je mooie reisverhalen ook missen. Hoop tegelijkertijd dat we nog veel gaan delen hoor. Te beginnen bij deze reis. Een mooie terugtocht xxxx Carla

  • 12 Juni 2015 - 00:09

    Heidy:

    Goed te horen dat je zulke byzondere ervaringen en ontmoetingen gehad hebt. Ik Denk dat je heel trots op jezelf mag zijn dat je dit avontuur aandurfde. Wij hebben in elk geval erg genoten van je dagelijkse reisverslag. Voor straks een goede reis terug. Groetjes Heidy

  • 12 Juni 2015 - 06:13

    Henny:

    Was je zelf ook een beetje in de stemming met die mooie blauwe beelden... indd blue.... wat vliegt de tijd dan toch... ik vond het erg leuk om regelmatig even jouw verslag te lezen... een leuke break van de harde realiteit hier in NL....

  • 12 Juni 2015 - 06:26

    Tineke:

    Lieve Marion,

    Wat was het een mooie reis en veel fijne mensen onderweg. Ook zo geweldig om dagelijks de Ipad te openen en te kijken wat je geschreven hebt. Zo was ik er dagelijks bij. Maar ook weer heel fijn dat je er straks weer bent. Welkom thuis en goede terug reis.

    Liefs. Tineke

  • 12 Juni 2015 - 17:47

    Bert De:

    Hallo beste Marion,
    Net als de andere schrijvers zal ik je verhalen missen, met de verhalen en de mooie foto's was ik ook een beetje onderweg. Sluit je wandeling goed af met je nieuwe vrienden en ik wens je een goeie reis naar huis!

  • 12 Juni 2015 - 21:03

    Bianca:

    Hoi Marion,
    Wat een mooie ervaring ben jij rijker geworden. Gaaf om alles zo te lezen. Ik wens je een fijne terugreis. En na thuiskomt kan het nagenieten beginnen.
    Groetjes,
    Bianca

  • 13 Juni 2015 - 11:29

    Hans & Leen:

    Ola Marjon. Wat beschrijf je je dankbaarheid MOOI! En jij veel dankdat wij konden meegenieten van jouw ontmoetingen, belevenissen en gevoelens. Het zal vast ook wennen zijn, weer thuis. Geniet goed na & geniet vooral van je nieuwe levensfase. Blijf delen, heerlijk! Dikke kussen en tot gauw. Hans & Leen

  • 13 Juni 2015 - 18:47

    Arie Van Der Meer:

    Marion,

    Ik heb niet alles kunnen volgen vanwege een recente vakantie in Toscane, maar erg bedankt voor het delen van je belevenissen. Leuk om de foto's te zien en je ervaringen te vernemen, zo heb ik toch wat meer van de camino mee kunnen krijgen!
    Erg knap dat je deze tocht hebt volbracht en vooral dat je er zelf zo van hebt kunnen genieten.

    Groetjes van Arie , je gepensioneerde collega.

    Wat gaat jou toekomst nu verder brengen? heb je al plannen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Camino

Een nieuwe uitdaging

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2015

Hospitaleren in Roncesvalles

12 Juni 2015

El último día

11 Juni 2015

Terug in Santiago

10 Juni 2015

Game over

09 Juni 2015

Bijna aan het einde van de wereld
Marion

Actief sinds 05 Dec. 2009
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 37567

Voorgaande reizen:

23 Mei 2023 - 17 Juli 2023

Norte

10 Februari 2019 - 11 Maart 2019

In de ban van de natuur

20 Mei 2017 - 06 Juni 2017

Camino Português

19 Juni 2016 - 24 Juli 2016

Camino Frankrijk

01 Mei 2015 - 01 Juli 2015

Camino

13 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Hemelse bergen

08 December 2009 - 08 Januari 2010

Patagonië

Landen bezocht: