Vlak en veel wind - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu Vlak en veel wind - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu

Vlak en veel wind

Blijf op de hoogte en volg Marion

19 Mei 2015 | Spanje, Carrión de los Condes

Weer ruim 26 km door een landschap dat veel lijkt op het Nederlanse polderlanschap. Populiere, graan en heel veel klaprozen. De route loopt voor een gedeelte langs het Canal de Castilla. Dat ligt hoger dan het land er omheen. Bij Fromista is er opeens een hoogteverschil van 14 meter. Het is koud en er staat veel wind.

Daarna volg ik een alternatieve route, omdat je anders kilometers langs de weg loopt. Mijn rechterbeen begint te protesteren tegen het vele lopen. De bovenbeenspieren vinden het geloof ik wel even genoeg. Ik dwing ze om tot het eindpunt vol te houden. Het eindpunt is Albergue Esperitu Santu. De jongens en de meisjes gescheiden op grote slaapzalen, maar deze keer geen stapelbedden. Een strenge non wijst het bed aan en wenst geen tegenspraak. Zoals altijd gaat om 22:00 uur de deur op slot.

• 19 Mei 2015 - 20:13

Marianne:

Hoi Marion
    Weer hele mooie foto's leuk om je te volgen ,wij hadden dus niet alleen harde wind .Ga je het nu wat rustiger aan doen vanwege je boven benen , je hebt al wat kilometers gelopen dus niet forceren.

Groetjes Marianne

• 22 Mei 2015 - 09:34

Marco Dirven:

Die foto met de luchten is wel prachtig zeg!