Een nieuwe ontmoeting - Reisverslag uit El Burgo Ranero, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu Een nieuwe ontmoeting - Reisverslag uit El Burgo Ranero, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu

Een nieuwe ontmoeting

Blijf op de hoogte en volg Marion

22 Mei 2015 | Spanje, El Burgo Ranero

Vandaag liep ik de stad Sahagún uit op weg naar de volgende herberg 18 km verder. Een lange weg langs een verkeersweg. Vrijwel de hele route zijn bomen aangeplant om de pelgrims van schaduw te voorzien. 's Morgens is het echter zo koud dat je best een zonnetje kunt verdragen en zeker een jas aan wilt. Het landschap is wat glooiend en nog steeds overal landbouw. Het been houdt zich redelijk goed.

Na een paar kilometer haal ik een stevig stappende Nederlandse vrouw in: Jeanne uit Rosmalen. De rest van de dag lopen we gezellig keuvelend verder. Erg gezellig. Zij gaat al voor de zesde keer naar Santiago en is begonnen nadat ze gepensioneerd is.

En ook vandaag toch weer een gesprek over pensioen Marco. Nu met een oud vakbondsman uit de VS. Daar ontkom ik toch niet helemaal aan als ze me vragen wat voor werk ik doe/deed.

Disfruto mucho el Camnio. Esperaba aprender mas español. Con todas las nacinolidades diferentes voy a aprender mas inglés, alemán y francés que español.

• 22 Mei 2015 - 19:22

Henk G:

Natuurlijk moet je genieten. Er staat nergens dat dat niet mag. En wat het spaans betreft: of je blijft er wat langer of je gaat gewoon weer naar de nonnen.

Henk

• 22 Mei 2015 - 21:10

Carla:

Marion,

Ik volg je reisverslag al vanaf het begin. GEWELDIG! Het is gewoon om jaloers op te worden. Ik hoop dat je er enorm van geniet.

• 25 Mei 2015 - 20:12

Carla:

Hai Marion, wat schrijf je leuk en wat beleef je veel. Ongelooflijk hoeveel mensen je leert kennen en blijft volgend zeg. Jammer dat het zo fris is, dat is het hier ook hoor! En dan is lopen zoals jij doet toch leuker denk ik. Behalve het snurken ben je volop aan het genieten begrijp ik. En geweldig dat je benen het houden. meid geniet lekker en veel plezier met alle mensen die je ontmoet! Liefs Carla