Sahagún bereikt - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu Sahagún bereikt - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu

Sahagún bereikt

Blijf op de hoogte en volg Marion

21 Mei 2015 | Spanje, Sahagún

Het was een stille wandeling van iets meer dan 20 km. Het been protesteerde pas na de eerste 12 km en een uurtje rust tussendoor doet wonderen. En nu (het is inmiddels kwart voor drie en de was hangt te drogen) heb ik weer een hele middag om te herstellen. Ga lekker een soepje eten, wijntje drinken en siësta houden tot de winkels open gaan.

Het landschap wordt weer wat glooiender en afwisselender. In de dorpjes zijn de huizen van leem gemaakt. Geeft een mooie warme kleur. Hier is de landbouw ook wat kleinschaliger. Overal vogels en stille dorpjes. In de meeste is wel een bar die wat te drinken en ook altijd wat te eten heeft.

  • 21 Mei 2015 - 17:16

    Henk G:

    Marion,
    Aan de foto's te zien en aan het bijgeleverde commentaar te merken: het gaat goed met je. Jammer van je been. Hoef je mij niets over te vertellen. Dat heb ik dagelijks. Dat neemt niet weg dat het niet prettig lopen is. Hou vol, zou'k zo zeggen. Wordt eigenlijk wat de dag nieuwsgieriger naar je verhalen en de foto's. Je bent bij deze uitgenodigd om langs te komen.
    Groeten en heel veel plezier nog.

    Henk

  • 21 Mei 2015 - 20:03

    Thea:

    Lieve Marion,
    Jouw dagelijks verslag is voor mij als de Volkskrant: naar uitkijken, direct lezen, foto's kijken en dan pas weer iets anders doen! Boeiende tocht en ervaring lijkt het me.
    Sterkte met de volgende kilometers en ik hoop dat je handicap tijdelijk is!
    Liefs, Thea

  • 21 Mei 2015 - 20:36

    Willem:

    Zitten flinke afstanden bij; petje af! En mooie foto's. Ben net thuis maar als ik dit allemaal lees en zie, begin ik al weer naar de volgende trip te verlangen.

  • 22 Mei 2015 - 06:03

    Henny:

    hoi Marion,

    Je legt toch heel wat kilometers af zo hoor, en met een protesterend been toch 20 kilometer lopen.Ik geniet ook van je foto's, wat een mooi landschap...

    Toch wel heel anders dan het leven in NL :-)

    Henny

  • 22 Mei 2015 - 15:26

    André:

    Hallo Marion,

    De tijd vliegt als je secretaris van cao-partijen bent! Naar mijn idee ben je net weg, dus toen ik even tijd had om je reisverslagen te bekijken schrok ik een beetje van de tijd die al verstreken is. Zo te lezen en te zien ben je met een prachtige reis bezig. Mooie verhalen en mooie foto's! Ga zo door.

    Groet,
    André.

  • 22 Mei 2015 - 15:45

    Bert Beusen:

    Hallo beste Marion,
    De afgelopen dagen kwam het er niet van om je een berichtje terug te sturen, maar nu wil ik dat zeker even doen, want ik zie dat je veel kilometers maakt, ondanks dat je last van je been hebt, knap hoor!
    Ook ben je lekker sportief bezig, maar geniet zo nu en dan toch van een wel verdiend wijntje, goed zo.
    Ga lekker door en geniet van elke dag, met alles wat die je te bieden heeft en neem, net als bij het hardlopen, tijdig je rust.

    Groetjes en veel plezier.

  • 22 Mei 2015 - 15:57

    Mariola Llamazares Carballo :

    Beste Marion,

    Eindelijk even de rust om je verslagen te lezen en om te bekijken hoe ver je bent! Wat een prachtige verhalen en wat een prachtig land is het toch ook (ha..ha..). Ga lekker door met de camino, geniet van de verschillende vinos en geniet ook van de rust!!

    Estás haciendo un camino espectacúlar y disfruta de todas tus aventuras y amistades para la vida, que seguramente estás haciendo!

    Un abrazo!

    Mariola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sahagún

Camino

Een nieuwe uitdaging

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2015

Hospitaleren in Roncesvalles

12 Juni 2015

El último día

11 Juni 2015

Terug in Santiago

10 Juni 2015

Game over

09 Juni 2015

Bijna aan het einde van de wereld
Marion

Actief sinds 05 Dec. 2009
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 37641

Voorgaande reizen:

23 Mei 2023 - 17 Juli 2023

Norte

10 Februari 2019 - 11 Maart 2019

In de ban van de natuur

20 Mei 2017 - 06 Juni 2017

Camino Português

19 Juni 2016 - 24 Juli 2016

Camino Frankrijk

01 Mei 2015 - 01 Juli 2015

Camino

13 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Hemelse bergen

08 December 2009 - 08 Januari 2010

Patagonië

Landen bezocht: