Laatste dag. - Reisverslag uit Pedras Rubras, Portugal van Marion - WaarBenJij.nu Laatste dag. - Reisverslag uit Pedras Rubras, Portugal van Marion - WaarBenJij.nu

Laatste dag.

Blijf op de hoogte en volg Marion

06 Juni 2017 | Portugal, Pedras Rubras

De laatste nacht in een pelgrimsherberg is precies zoals die hoort te zijn. Twee zware snurkers zorgen dat de oordopjes nog een keer tevoorschijn moeten komen. Ik heb een minuutje geluid opgenomen. Dan kan ik thuis deze sfeer nog eens terughalen. Renske is vrijwilligster in de herberg. Ze is na haar studie gaan reizen en twee weken geleden in Porto blijven hangen. Ze heeft een boek geschreven over haar reizen. Ik laat mijn e-mailadres achter, zodat ze het kan mailen. Enthousiaste jonge dame.

Ook deze laatste dag hang ik de toerist uit. Met de Magic Train door Porto met een stop bij een porthuis voor het verhaal over port en natuurlijk mag je proeven, ook al het pas 11.00 uur. Lekker een visje op een terras en dat is het einde van deze reis.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties. En misschien ga ik volgend jaar weer.

• 06 Juni 2017 - 16:42

Nomi:

Mijn hemel, al die schoolkinderen in dat treintje...

• 06 Juni 2017 - 17:14

Hans & Leen:

Tuuuuurlijk ga jij volgend jaar weer. Eerst weer eens wandelen met de Wandelmaten in NL! Goede thuisreis. x