Rustdag? - Reisverslag uit Tesido, Portugal van Marion - WaarBenJij.nu Rustdag? - Reisverslag uit Tesido, Portugal van Marion - WaarBenJij.nu

Rustdag?

Blijf op de hoogte en volg Marion

24 Mei 2017 | Portugal, Tesido

Omdat het nog steeds erg warm is, heb ik een slaapplaats gereserveerd bij Han Geelen in zijn landhuis Quinto da Portela bij Facha. Dit is een 'ik vertrek' verhaal. Van een bouwval iets moois maken en daar pelgrims ontvangen. Het is zo luxe dat het weinig met het normale afzien te maken heeft. Een klein paradijsje. Voor mij is de prinsessenkamer op de zolder met eigen badkamer, handdoeken en lakens. Maar toch is het een vergissing. Een afstand van 14 km is niets als je al om half zeven begint. Voor elf uur ben ik er al. Veel te vroeg. Ik loop met Jan op deze morgen. Ga nog een stukje met hem mee verder, lunch met wat ik nog heb bij een kapelletje en loop weer terug. Een hele middag op een stoeltje met een boekje en een drankje bij geweldig uitzicht. Morgen dan wel 8 km extra bij de afstand vanaf Ponte de Lima tot Rubiães van 17,5 km. Moet lukken ook al zit er een klimmetje in.

• 24 Mei 2017 - 17:26

Mieke:

Hoi Marion, wat een prachtig logeeradres hè. Heerlijke bedden, voortreffelijk eten en Han is zo aardig. Echt heel luxe voor een pelgrim :)

• 25 Mei 2017 - 11:08

Hans & Leen:

Klinkt goed! Succes met de warmte en de lange(re) afstand! xx