An other day in paradise - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu An other day in paradise - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu

An other day in paradise

Blijf op de hoogte en volg Marion

08 Juni 2015 | Spanje, Olveiroa

Het was nog donker vanmorgen om 6:15 uur toen we de herberg verlieten. Een klein lampje om de hele pijlen te vinden is dan wel nodig. Het vroege vertrek was bedoeld om de hitte van de middag te ontwijken. Alleen in het bos is het dan nog wel donker. Sterren zien? Nee, hoor. Daarvoor is het dan wel weer te nevelig.

Samen met Jamy ging ik op weg naar een ontbijtje. Volgens de boekjes zou er een gelegenheid zijn na een goed uur. Vergissing van de boekjes. We liepen wel 12 km en dat terwijl we ook het avondeten hadden overgeslagen. Overigens een erg mooie wandeling door zacht glooiend heuvellandschap. Mooi met een opkomende zon. We hadden een reservering voor een herberg na 20 km. Toen we daar kwamen was het pas 11:00 uur. Veel te vroeg om al te stoppen. Wat moet je vanaf die tijd tot aan bedtijd aan de rand van een doorgaande weg?

Uiteindelijk hebben we gewoon de 34 km gelopen en dat was prima. Mooie uitzichten en bewolking. En dan lekker iets eten en drinken op het terras in Olveiroa, bij Albergue Hórreo en het plan voor morgen maken.

• 08 Juni 2015 - 17:52

Bert:

Knap gedaan Marion en dan met een lege maag.
    Het voornaamste is wel dat je nog steeds geniet van het wandelen en meer dan 30km kunt lopen! Veel plezier en je hebt zeker een wijntje verdiend!

• 08 Juni 2015 - 18:19

Hans & Leen:

Ola Marjon. Jee, wat ga je weer goed. Blijf maar lekker lopen en je met leuke mensen omringen, dan kunnen wij blijven genieten van je leuke wandelreisverhalen. Echt leuk hoor!

• 08 Juni 2015 - 19:14

Tineke:

Ik sluit me bij Hans, Leen en Bert aan: het blijft fijn je te volgen en over je wandelingen te lezen. Mooie luchten daar. En straks even aan zee. Wel een belevenis om in het donker jullie route te vinden en te volgen. Veel plezier straks de terugtocht naar Santiago. Maar eerst die zee!

• 08 Juni 2015 - 20:17

Kitty:

Hoi Marion,
    Dit weekend had ik geen wifi en heb je aankomst dus gemist. Dus bij deze alsnog gefeliciteerd met het volbrengen van je tocht! Wat een belevenis, wat een ervaring en wat een ontmoetingen! Bijzonder moet dat zijn.
    En je hebt er nog geen genoeg van..... Naar de zee, als rechtgeaarde Zeeuwse had ik niet anders verwacht trouwens

• 08 Juni 2015 - 21:50

Henny:

Zo ver lopen op een lege maag... oeffffffffffff...

maar wat een mooie zonsopkomst, echt de moeite waard.....

Henny

• 08 Juni 2015 - 22:24

Carla:

Hai Marion, ongelooflijk hoe snel het allemaal is gegaan. Mooie verhalen en foto's! En nu nog een prachtig toetje. En wat een mensen hebbie leren kennen zeg. Geniet er nog lekker van en heel benieuwd wanner je terug zult zijn. XxxCarla