Een lange weg - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu Een lange weg - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van Marion - WaarBenJij.nu

Een lange weg

Blijf op de hoogte en volg Marion

20 Mei 2015 | Spanje, Calzadilla de la Cueza

Vandaag een kortere route dan gepland. Na ruim 17 km rechte weg zonder enig dorpje vind mijn rechterbeen het echt genoeg en schreeuwt om rust. In de verte een toren, maar is daar ook een herberg? Na een heuvel gaat de weg omlaag. En komt uit bij een herberg. Daar blijf ik tot morgen. Dan loop ik weer een kort stukje. Een rustpauze kan geen kwaad.

Onderweg een lange weg door agrarisch gebied: haver, gerst, tarwe, mais, luzerne, erwtjes en kaal land. Geen huizen, maar zo hier en daar een schuur en een enkele tractor die het land bewerkt. De vogels wachten rustig tot het graan rijp is. Overal gekwetter. De ooievaars vliegen laag over. Vooral veel rust en ruimte.

Ik lees het boek IJsland van Ronald Ghart. Niet zo heel toepasselijk in deze omgeving.

• 21 Mei 2015 - 07:59

Magda:

Hoi Marion,
    Goed dat je wat rust neemt, maar waarschijnlijk ben je al weer onderweg nu. Ik kan me voorstellen dat je automatisch veel loopt, als je steeds zo vroeg begint. Ik vind het heel leuk iedere dag je verhaal te lezen. Is het een beetje zoals je je had voorgesteld?
    Mooie dag vandaag!

• 21 Mei 2015 - 16:26

Hans:

Wat heerlijk om zo veel te lopen, zorg goed voor jou zelf.
    gr.hans